خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 16:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
یوسفی:

نظارت بر اجرای برنامه هفتم با هدف بهبود وضعیت اقتصادی ضروری است

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثالث باباجانی و روانسر در مجلس گفت: از آنجا که اجرای برنامه هفتم توسعه می‌تواند وضعیت اقتصادی کشور را سامان داده و معیشت مردم را ارتقا دهد مجلس دوزادهم باید بر اجرای دقیق آن نظارت کند.

رستگار یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوعات اقتصادی که باید در اولویت‌کاری مجلس دوازدهم قرار گیرد، گفت: دولت و مجلس باید در راستای اجرای برنامه‌ها به‌ویژه برنامه هفتم توسعه با یکدیگر همکاری کنند چراکه اجری این برنامه به خودی خود می‌تواند وضعیت اقتصادی کشور را سامان بخشیده و معیشت مردم را ارتقا دهد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثالث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاهش تورم اثر مثبتی بر معیشت مردم خواهد داشت بنابراین ثبات قیمت‌ها به ویژه قیمت ارز ازجمله ضروریاتی  است که مجلس و دولت باید نسبت به ان اهتمام ورزند چراکه در غیر این صورت باز هم شاهد افزایش دائمی قیمت‌ها و بدتر شدن وضعیت معیشتی مردم خواهیم بود.

وی تامین مسکن چه به صورت اجاره چه به صورت خرید را یکی از مشکلات اساسی مردم عنوان کرد و گفت: متاسفانه بخش قابل‌ملاحظه‌ای از درآمد مردم بابت اجاره بهاء مسکن هزینه می‌شود، بنابراین تامین مسکن و کنترل قیمت اجاره‌ها از دیگر ضروریات است.

یوسفی تاکید کرد: دولت باید زمین را برای ساخت خانه در اختیار بخش خصوصی قرار دهد و به مردم تسهیلات دهد تا ساخت مسکن رونق بگیرد، بنابراین باید در کنار دولت این روند را تسهیل کنیم./

پایان پیام    

  • کد خبر : 379583
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار