خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/16 - 16:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ظهر امروز صورت گرفت؛

نظارتی میدانی رئیس کمیسیون عمران از پروژه‌های راهسازی بندرلنگه و بستک/ کلنگ زنی عملیات احداث کمربندی بندر لنگه

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان در شهرستان‌های بندر لنگه و بستک بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت و موانع پیش روی آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح امروز ( سهشنبه 16 خرداد ماه ) با دعوت احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان به منظور بازدید میدانی از اجرای پروژه‌های عمرانی و بررسی موانع و چالش‌های پیش روی آنها وارد استان هرمزگان شد.



اولین برنامه نظارتی این سفر کنگ‌زنی پروژه‌ها کمربندی بندرلنگه و سپس کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و تعریض محور بندرلنگه- پارسیان حد فاصل میان مولو به چارک به طول 70 کیلومتر بوده که با اجرای آن استان‌های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به یک دیگر متصل شده و به دلیل کاهش بار ترافیکی از سایر مسیرها میزان تصادفات جاده به حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.











بازدید کمیسیون عمران از بندرلنگه


 



بر اساس این گزارش رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در اقدام نظارتی دیگر خود از پروژه راه‌سازی محور خور، جناح و مراغ بازدید کرد. تکمیل این پروژه با طول 5 کیلومتر موجب کوتاه شدن مسیر شهرستان بستک به جزیره کیش و بندر چارک شده که به دلیل حجم بالای خاک برداری به حدود 250 میلیارد تومان نیاز دارد. 



بازدید از محور بن‌کوه- کوران - انجیره برنامه نظارتی دیگر رئیس کمیسیون عمران مجلس بود که با همراهی احمد جباری نماینده مردم این منطقه و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و سایر مسئولان استانی صورت گرفت. /



پایان پیام

  • کد خبر : 362883
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار