خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 12:39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
قادری :

نامزدهای انتخابات سیاست‌های تجاری و راهکارهای خود برای ناترازی‌های اقتصادی را به درستی تشریح کنند

عضو هئیت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است نامزدها سیاست‌های تجاری و راهکارهای خود برای ناترازی‌ها در دولت آینده را به درستی تشریح کنند.

نامزدهای انتخبات

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی خود پیرو مناظره اقتصادی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به واقع نامزدها باید به خوبی طرح‌ها و برنامه‌های خود را بیان کنند، چراکه بیان کلی مشکلات راه حل کار نیست.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس دوازدهم تاکید کرد: نامزدها در قبال برنامه هایی که ارائه می دهند باید بگویند به چه طریقی قصد دارند سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه را اجرایی کنند.

 قادری بیان کرد: همچنین این نامزدها باید بگویند که از چه طریقی می خواهند سیاست‌های تجاری، پولی و بانکی و سیاست‌های مالی را در کشور تنظیم کنند.

 وی با اشاره به معضلات و مشکلات در زمینه کسری صندوق‌های بازنشستگی و ناترازی‌های مختلف در عرصه اقتصاد بیان کرد:  نامزدها باید بگویند قرار است از چه طرقی این کسری‌ها را برطرف و جلوی ناترازی‌ها را بگیرند چراکه ناترازی ها آسیب های جدی به مسائل اقتصادی کشور وارد کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به دنبال رئیس جمهوری هستند که از هم اکنون برایشان مشخص کند که در وضعیت اقتصادی فعلی به چه نحوی قرار است با مسائل و مشکلات برخورد لازم را داشته باشد.

وی تاکید کرد:همچنین مردم قصد دارند ببینند نگاه نامزدها نسبت به پیمان‌های مختلف و تعامل با کشورهای همسایه اعم از بلوک شرق و غرب و یا حل معضلات و مشکلات سیاسی -  اقتصادی با این کشورها چگونه خواهد بود. /

پایان پیام

  • کد خبر : 380245
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار