خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عباس‌پور در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع مجلس:

مشکلات ماشین‌آلات کشاورزی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مشکلات تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در تشریح جلسه امروز (یکشنبه 29 مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز مشکلات حوزه تجهیزات و ماشین‌کشاورزی مانند تراکتور مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست وضعیت تولید تراکتور مورد بررسی قرار گرفت؛ در این نشست برخی بیان کردند که تولید تراکتور متناسب با نیاز جامعه نیست اما نماینده تراکتورسازی مطرح کرد که توانایی تولید تراکتور به میزان ثبت سفارش را دارد.



وی با بیان اینکه  تراکتورسازی معتقد بود که صف تقاضا وجود ندارد در مقابل عده‌ای معتقد بودند که برخی افراد 8 سال در صف تقاضای تراکتور هستند، اضافه کرد: اختلاف قیمت تراکتور در بازار و کارخانه موجب ایجاد تقاضای کاذب شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: نمایندگان جهاد کشاورزی بیان کردند که با وجود اینکه این وزارتخانه متولی تولید و بازار محصولات کشاورزی است اما امکاناتی مانند تراکتورسازی ذیل وزارت صمت است.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در این نشست مقرر شد، جلسه تکمیلی برای رفع مشکلات این حوزه با حضور وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صمت و نمایندگان تراکتورسازی و کمباین‌سازی برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367055
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار