خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/09 - 17:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
موسوی:

مسئولان نباید اعتماد مردم را از دست بدهند/خدمت رسانی به مردم وظیفه هر مسئولی است

رئیس کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه حواشی ایجاد شده در خصوص خبر توزیع 75 خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان و نمایندگان باید بدانند درهر جایگاهی خادم این سرزمین باشند، نباید دامنشان را با هر رانت و دلالی که به قیمت از دست دادن اعتماد مردم باشد، آلوده کنند و باید با تمام وجود به مردم خدمت کنند.

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص خبر توزیع 75 خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح وزیر صمت،گفت: بنده به عنوان رئیس کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت زدایی در مجلس یازدهم از همین تریبون اعلام می‌کنم که در جریان این اتفاق هیچ خودرویی از هیچ نهاد دولتی و حتی قوه مقننه دریافت نکرده‌ام و همیشه خود را خادم ملت و مردم ایران می‌دانم.



نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان مجلس انقلابی تلاش کرده‌ام زندگی در حد پایین‌ترین اقشار جامعه داشته باشم و به عنوان یک سرباز به سرزمین  خود خدمت کرده و تلاش می‌کنم در هر لباسی خادم این مردم باشم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: مسئولان ونمایندگان باید بدانند در هر جایگاهی خادم این سرزمین باشند،نباید دامنشان را با هر رانت و دلالی که به قیمت از دست دادن اعتماد مردم باشد، آلوده کنند.



موسوی افزود:هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس موضوع مذکور را بررسی و در این رابطه گزارش ارائه کرده است./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 360733
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار