خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/15 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
یوسفی:

مردم با وجود گلایه‌های اقتصادی برای ارتقا امنیت کشورمان در انتخابات مشارکت می‌کنند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: امیدواریم مردم با وجود گلایه‌های اقتصادی فارغ از هر دیدگاه و سلیقه سیاسی و فرهنگی در انتخابات مشارکت کنند چرا که موجب ارتقا امنیت و تاثیر گذاری بیشتر کشورمان در ابعاد بین المللی می‌شود.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت حضور پرشکوه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: مردم ایران همواره ثابت کردند برای تعیین سرنوشت خودشان بر اساس مبانی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که به معنی واقعی قائل به مردم سالاری دینی در میدان حضور پیدا می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: ما جز معدود انقلاب‌هایی در جهان هستیم که در همان ماه‌های اول رفراندوم برگزار کرده و سپس قانون اساسی کشور را که توسط نخبگانی منتخب مردم تدوین شده را هم به رای مردم گذاشتیم و حتی عنوان انقلاب اسلامی را هم با انتخاب مردم تعیین کردیم.

وی با اشاره به اهمیت رای مردم در تعیین سرنوشت خودشان افزود: رای مردم ما در انتخابات بسیار مهم بوده تاثیر مستقیم دارد و نحوه برگزاری انتخابات ما همانند برخی از کشورهای منطقه و کشورهایی مانند آمریکا که ادعای دموکراسی دارند نیست؛ چرا که ممکن است نامزد انتخاباتی در کشوری مانند آمریکا با کسب الکترال و علی رغم بازنده بودن در رای مردمی به عنوان برنده انتخابات و رئیس جمهور کشور معرفی شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مردم با وجود گلایه‌های به حقی که در خصوص تورم و مسائل اقتصادی دارند برای تعیین سرنوشت، ارتقا امنیت و قدرت کشورشان در بعد ملی بیش از هفته گذشته در انتخابات شرکت خواهند کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هرچقدر مشارکت افزایش پیدا کند، جمهوریت نظام و تاثیر گذاری کشور در ابعاد بین المللی بیشتر خواهد شد و به امنیت پایدار کشور نیز کمک می‌کند. یقیناً پیروز انتخابات فارغ از هر نگاه و سلیقه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم هستند و حضور مردم نشان دهنده این است که دل در گروی نظام اسلامی داشته و حضورشان برای اقتدار کشور بسیار مهم است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380288
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار