خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 16:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
معاون سازمان برنامه و بودجه:

مجلس با دولت در تصویب برنامه هفتم توسعه همکاری ارزنده داشت+فیلم

نجفی‌خواه معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت:رئیس مجلس شورای اسلامی همکاری ارزنده و راهگشایی با دولت در زمینه بررسی و تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه داشت.

محسن نجفی‌خواه در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به همراهی مجلس و دولت در زمینه اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه گفت: الحمدالله روند تصویب و بررسی برنامه هفتم توسعه به پایان رسید و ان شاءالله در مراحل بعدی شاهد اظهار نظر شورای نگهبان و هئیت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهیم بود.



وی با بیان اینکه ان شاءالله قانون برنامه هفتم توسعه را پیش رو خواهیم داشت، گفت: همچنین لایحه بودجه سال 1403 آماده شده و مجلس نیز به زودی وارد رسیدگی به لایحه بودجه هم خواهد شد.



نجفی‌خواه با بیان اینکه فرایند رسیدگی به برنامه هفتم توسعه حدود پنج ماه به طول انجامید، بیان کرد: با جلسات متعدد دولت و مجلس و جلسات فشرده  کمیسیون تلفیق، کمیته های کمیسیون تلفیق و جلسات سه شیفته صحن علنی و همراهی نمایندگان  و شخص رئیس محترم مجلس که واقعا در تصویب برنامه هفتم توسعه کمک کردند، بررسی برنامه هفتم به اتمام رسید لذا بنده از نمایندگان و به ویژه هئیت رئیسه مجلس و هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق و همچنین شخص  دکتر قالیباف که همکاری ارزنده و راهگشایی داشتند تشکر می کنم.
















دانلود


وی تاکید کرد: به طور طبیعی در رسیدگی به پیشنهادات بحث کارشناسی و اختلاف نظر موافق و مخالف پیش می آید و بین نمایندگان مجلس و دولت هم اختلاف نظر کارشناسی در بررسی برنامه هفتم توسعه وجود داشت اما در مورد اهداف مشترک تصویب برنامه هفتم، الحمدالله هیچ اختلافی وجود نداشته و ندارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371990
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار