خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/03 - 17:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
شاکری:

مالکان اراضی تعاونی‌های مسکن شمال و شمال شرق تهران فریب اخبار کذب سودجویان را نخوردند/ انتشار جزئیات تصمیم‌ها از رسانه‌های رسمی

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مالکان اراضی تعاونی‌های مسکن شمال و شمال شرق تهران فریب اطلاعات و اخبار کذب برخی افراد سودجو را نخوردند،گفت: جزئیات تصمیمات را پس از قطعی شدن، از طریق رسانه‌ها رسمی به اطلاع مردم و مالکان و ذی‌نفعان واقعی می‌رسانم.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از انتشار اخبار غیرواقعی و کذب در خصوص مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن شمال و شمال شرق تهران گفت: دائما در حال پیگیری مسائل و مشکلات تعاونی های 33 گانه شمال و شمال شرقی تهران هستیم. اما متاسفانه برخی از دلالان و سودجویان با انتشار اخبار کذب و غیرواقعی در حال ایجاد اخلال در مسیر پیگیری‌ها و حل مشکلات مردم هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس عنوان کرد: اخباری که از سوی برخی افراد با اهداف مختلف در حال انتشار است موجب انحراف مسیر، نگرانی و سردرگمی مالکان واقعی این اراضی که سالها در انتظار حل مشکلاتشان بودند، می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به مالکان اطمینان می‌دهم که مجلس در حال پیگیری مسائل و مشکلاتشان بوده و در جریان تمامی موضوعات مربوطه است. نتایج جلسات و جزئیات تصمیمات را پس از قطعی شدن، از طریق رسانه‌ها رسمی به اطلاع مردم و مالکان و ذی‌نفعان می‌رسانم و از تمامی این عزیزان انتظار دارم فریب اخبار و اطلاعات غلط و کذب برخی افراد را نخورند و مسائل را تنها از طریق رسانه های رسمی دنبال کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377492
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی