خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/04 - 17:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسینی، نماینده تفرش:

لاریجانی موفق‌ترین رییس مجلس در کشور شد

نماینده مردم تفرش و آشتیان در دور دهم مجلس گفت: تفکرات دکتر لاریجانی موجب ایجاد یک شرایط تعادلی در جهت همگرایی همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و قوای کشور شد؛ به طوری که همه در خط رهبری بتوانند شرایط سخت حاکم بر کشور را مدیریت کنند.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه من تنها توفیق همراهی با دکتر لاریجانی را در دور دهم مجلس داشته‌ام، گفت: در دو دوره هشتم و نهم مجلس به عنوان کارشناس دیوان محاسبات در اکثر جلسات کمیسیون‌های‌ برنامه، بودجه و محاسبات و تلفیق بودجه و همچنین جلسات علنی مجلس حضور داشتم.  



نماینده مردم تفرش و آشتیان در دور دهم مجلس با بیان اینکه مدیریت دکتر لاریجانی را می‌توان در دو بعد توصیف کرد، افزود: وی خارج از بحث‌های وظایف نمایندگی، با رعایت کامل آیین‌نامه داخلی مجلس در حوزه اداری، مدیریت حوزه‌های اجرایی داخلی مانند  معاونت قوانین و معاونت نظارت را به خوبی بر عهده داشت، همچنین به عنوان رئیس قوه مقننه توانست با حضور در جلسات شورای هماهنگی سران قوا، ارتباط بسیار خوبی را با سایر سران قوا و همچنین مقام معظم رهبری داشته باشد.



مدیریت دکتر لاریجانی فضای متعادلی را در کشور ایجاد کرد



وی با تاکید براینکه دکتر لاریجانی در بعد نظارتی ریاست مجلس هم بخوبی وظایف خود را انجام داد، تصریح کرد: وی با توجه به تجربه بالای ناشی از پست‌های مدیریتی که از ابتدای انقلاب برعهده داشت، توانست ارتباطات خوبی را با سایر مسئولان کشور برقرار کرده و یک فضای متعادلی را در کشور ایجاد کند.



حسینی با اشاره به ابعاد مدیریت دکتر لاریجانی در بحث قانونگذاری و نظارت هم گفت: وی در اداره مجلس جزو افراد کاملا مطلع و مسلط به آیین‌نامه اجرایی، قانون اساسی کشور و قوانین بالادستی بود، همانطور که باید در زمان تصویب قوانین فردی با  تمام این اطلاعات رئیس جلسه باشد. 



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دور دهم مجلس تاکید کرد: تفکرات دکتر لاریجانی موجب ایجاد یک شرایط اعتدالی در جهت همگرایی همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و قوای کشور شد به طوری که همه در خط رهبری بتوانند شرایط سخت حاکم بر کشور را مدیریت کنند.



تعامل بسیار خوب دکتر لاریجانی با سایر سران قوا



نماینده مردم تفرش و آشتیان در دور دهم مجلس ادامه داد:  دکتر لاریجانی تعامل بسیار خوبی را با سایر قوا در جهت حل مشکلات مردم داشت،  وی با توجه به جایگاه مجلس به عنوان ریل‌گذار دستگاه‌های اجرایی با نگاهی بدور از مسایل خاص سیاسی توانست تا با ایجاد یک همگرایی و همراهی خوب میان مجلس با سایر قوا برای حل مشکلات کشور قدم بردارد.



وی تصریح کرد: علی‌الرغم اینکه شاکله و تفکرات حاکم در مجلس دهم اصولگرایی بود، دکتر لاریجانی سعی کرد تا با حمایت همه طیف ها و  جلوگیری از نزاع‌های داخلی، اتحادی را در این شرایط سخت و بحرانی کشور ایجاد کند تا توجه همگان به مقابله با دشمن خارجی و مشکلات اقتصادی کشور باشد، بنابراین به صراحت می‌توان اعلام کرد که وی موفقترین رییس مجلس در کشور بوده و توانست مجلس را طی 12 سال به خوبی مدیریت کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 298204
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار