خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/05 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زارعی کیاپی:

قیمت خرید برنج از کشاورزان قابل قبول نیست

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: قیمتی که با آن محصولات کشاورزان برنجکار را خریداری می‌کنند در مقایسه با هزینه کشت قابل قبول نیست و کشاورزان از این روند رضایت ندارند.

منصورعلی زارعی کیاپی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص خرید برنج باقی مانده در انبارهای کشاورزان استان مازندران، گفت: روند خرید برنج از کشاورزان به کندی و با قیمت نامناسب در حال اجرا است و کشاورزان رضایت ندارند.



نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنج پرمحصول مشتری زیادی ندارد، ادامه داد: با توجه به عرضه محصولات برداشت شده جدید در  بازار با انباشت در انبارها را مواجه هستیم و این مسئله به کاهش قیمت برنج در بازار منجر شده است که با توجه به هزینه کشت بالا زیان کشاورزان را به همراه دارد.  



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر حداکثر قیمت برنج پر محصول 40 هزار تومان و برنج مرغوب با قیمت حدود 55 تا 60 هزار تومان خریداری می‌شود، تصریح کرد: قیمتی که با آن محصولات کشاورزان برنجکار را خریداری می‌کنند در مقایسه با هزینه کشت قابل قبول نیست و کشاورزان از این روند رضایت ندارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 367403
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار