خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 11:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حسین زاده مطرح کرد؛

عرضه سوخت با کارت بانکی با هدف جلوگیری از قاچاق و مصرف بهینه

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:  دولت در راستای جلوگیری از قاچاق و مصرف بهینه سوخت، اقدام به عرضه سوخت با کارت بانکی کرده است.

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اظهارنظر اخیر رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران مبنی بر آغاز عرضه سوخت با کارت بانکی از یک جایگاه در تهران و جایگاه‌های سوخت سوپر، درباره دلایل، ضرورت و فواید این کار، گفت: با توجه به وضعیت اسفناک مصرف گازوئیل و بنزین در کشور و امکان مواجه شدن با صف‌های طویل برای سوخت‌رسانی به خودروها در سال‌های آینده، همچنین در راستای جلوگیری از قاچاق و مصرف بهینه سوخت، دولت اقدام به عرضه سوخت با کارت بانکی کرده و آن را به تمامی نقاط کشور در آینده نزدیک تسریع خواهد داد.



نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که در کشورهای پیشرفته، کارت سلامت، کارت بنزین و کارت بانکی مردم و... همگی در قالب یک کارت تعریف شده است لذا باید در ایران نیز با پیشرفت در حوزه آی تی و الکترونیکی کارت یکپارچه‌ای طراحی کنند تا از تعدد کارت‌ها جلوگیری شود چراکه اکنون چندین میلیون کارت در غالب‌های مختلف در کشور وجود دارد.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به کمبود بنزین در کشور و عدم برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در وزارت نفت در سال‌های آینده با صف‌های کیلومتری بنزین در ایران مواجه خواهیم شد، لذا اگر از اکنون فکری برای این مهم نشود، ناترازی‌ها تبدیل به بحران خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364679
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار