خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/10 - 10:38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
عسکری با اشاره به تماس تلفنی با وزیر نفت؛

طلب گندمکاران درحال پرداخت است

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: طی روزهای اخیر در تماس تلفنی با وزیر نفت خواستار تامین منابع لازم شدم و بخشی از بدهی دولت به گندمکاران درحال پرداخت است و مقرر شده تمامی 80 هزار میلیارد تومان طلب کشاورزان هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران، گفت: تا کنون میزان خرید تضمینی گندم در مقایسه با سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است در حالی که میزان خرید تضمینی گندم در سال گذشته نیز رضایت بخش بود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به حدود 10 میلیون تن رسیده است، عنوان کرد: متاسفانه بخشی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده که همین مسئله نگرانی کشاورزان را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز خرید تضمینی گندم در کشور برای پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار مکاتباتی را با مسئولین ذی‌ربط داشته ایم، تصریح کرد: طی روزهای اخیر در تماس تلفنی با وزیر نفت خواستار تامین منابع لازم شدم و بخشی از بدهی دولت به گندمکاران درحال پرداخت است و مقرر شده تمامی 80 هزار میلیارد تومان طلب کشاورزان هرچه سریع‌تر پرداخت شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 381386
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار