خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 10:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سلیمی تاکید کرد:

ضرورت رفع موانع دست و پاگیر ایجاد واحدهای تولیدی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:حتما توقف تولید می تواند به بیکاری جوانان دامن زده و بسیاری از مردم را دچار مشکلات معیشتی کند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه باید موارد دست و پاگیر رونق تولید در کشور از بین برود، بیان کرد: نباید تولید کشور همچنان درگیر برخی از بروکراسی های مزاحم و دست و پا گیر باشد.



این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید موجب ایجاد اشتغال پایدار در کشور شده و نباید یک روز هم متوقف شود، اظهار کرد: حتما توقف تولید می تواند به بیکاری جوانان دامن زده و بسیاری از مردم را دچار مشکلات معیشتی کند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار اقدامات مناسبی را مد نظر قرار داد، تاکید کرد: قانون صدور مجوزهای کسب و کار به عینه بسیاری از مشکلات در ایجاد کسب و کارها را از بین برده و موجب رونق تولید شده است با این حال برخی موارد دست و پاگیر همچنان وجود دارد که به نوعی مانع ایجاد واحد تولیدی می شود.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات در این بخش مربوط به استعلامات غیر ضرور است که باید برطرف شود، بیان کرد: برخی از استعلامات در ایجاد کسب و کارها تنها شرایط را برای رونق تولید سخت می کند که باید هر چه سریعتر از میان برداشته شود.



پایان پیام

  • کد خبر : 371534
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار