خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 11:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
تقی‌پور:

زمین در شهرک‌های صنعتی به افراد دارای اهلیت واگذار شود/ لزوم بازپس‌گیری زمین‌های راکد شهرکها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه زمین در شهرک‌های صنعتی باید به افراد دارای اهلیت واگذار شود، از بررسی این موضوع در کمیسیون متبوعش خبر داد.

رضا تقی‌پور انوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره سوداگری زمین در شهرک‌های صنعتی، گفت: باید برای جلوگیری از دلالی زمین در شهرک‌های صنعتی نظارت بیشتری صورت گیرد و در صورتی که افراد براساس قرارداد زمین تحویل می‌گیرند و از آن استفاده نمی‌کنند و زمین را راکد می‌گذارند، امکان بازپس‌گیری این زمین‌ها فراهم شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به توصیه‌هایی که درباره جهش تولید می‌شود دولت باید نقش تسهیل‌گری در حوزه زمین در شهرک‌های صنعتی را ایفا کند و زمین را در اختیار سرمایه گذارانی که به دنبال ایجاد واحدهای تولیدی هستند، قرار دهد.

وی درباره ویژگی‌ افرادی که باید زمین در شهرک‌های صنعتی در اختیار آن‌ها قرار گیرد، بیان کرد: زمین در شهرک‌های صنعتی باید در اختیار افرادی قرار گیرد که دارای اهلیت لازم هستند و برای بهره برداری از این زمین‌ها برنامه دارند در صورتی که اهلیت افراد اثبات شود، باید این زمین‌ها با تسهیلات در اختیار این افراد قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی موضوع زمین در شهرک‌های صنعتی در کمیسیون متبوعش خبر داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382892
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار