خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 13:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
علیزاده مطرح کرد

رفع موانع پیش‌روی تولید و اشتغالزایی اولویت کمیسیون صنایع و معادن مجلس

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رفع موانع تولید و اشتغالزایی از اصلی‌ترین موضوعات کلان کشور است و کمیسیون صنایع و معادن نیز به تبع و براساس وظایف خود در حوزه‌های صنعت، معدن، تولید، ارتباطات و پتروشیمی‌ها رفع این مسائل را در دستورکار خود قرار می‌دهد.

رضا علیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: رفع موانع تولید و اشتغالزایی از اصلی‌ترین موضوعات کلان کشور است و کمیسیون صنایع و معادن نیز به تبع وظایف خود در حوزه‌های صنعت، معدن، تولید، ارتباطات، پتروشیمی‌ها و... این مسائل را در دستورکار خود قرار می‌دهد تا مشکلات این حوزه‌ها رفع شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جزو اولویت‌های اصلی است، ادامه داد: کمیسیون به موضوعات صنایع سنگین، فولاد، خودرو، واحدهای متوسط و کوچک ورود می‌کند و بستر رفع موانع پیش روی این حوزه را با کار کارشناسی فراهم خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه راهبردی تنظیم می‌کنیم و در این برنامه تمامی مسائل و اولویت‌ها دیده می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نکته مهم در برنامه‌های کمیسیون صنایع و معادن این است که ما علاوه بر اینکه به تولید و صنعت توجه می‌کنیم، نگاه ویژه‌ای به مردم و مصرف کننده نیز داریم زیرا تامین رفاه و آسایش مردم هدف نهایی است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380741
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار