خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/04 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سالک در نامه ای خطاب به رییس صداوسیما:

مستندها و گزارش‌های خبری صداوسیما از جبهه مقاومت در راستای بصیرت‌افزایی قابل تقدیر است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای خطاب به علی عسگری از اقدامات صداوسیما در نشر و ساخت میتند درباره اقدامات جمهوری اسلامی در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، احمد سالک کاشانی نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما  از افدامات رسانه ملی در نشر اهداف جمهوری اسلامی در منطقه و فاش کردن توطئه دشمنان قدردانی کرد. متن نامه به شرح زیر است:



جناب آقای علی عسگری

رییس محترم سازمان صدا  و سیما

سلام علیکم

احتراما،انقلاب اسلامی، نور امیدی بود که در دنیای تاریک دیکتاتوری مدرن، جان تازه‌ای به مستضعیفین عالم بخشید و چشمان دشمنان را خیره کرد. انقلاب اسلامی ایران، اکنون درخت تنومندی است که ریشه در دل همه عدالت خواهان جهان دارد و روز به روز به رشد خویش ادامه خواهد داد.

در این میان، وظیفه رسانه ملی در بازتاب عملکرد درخشان و اهداف بلند انقلاب اسلامی در راستای افزایش امید و خنثی کردن توطئه دشمنان و منافقان بر کسی پوشیده نیست.در ایامی که شجره خبیثه داعش،جهان و خاورمیانه را درگیر جنایات و اهداف منفور خود نمود، نقش اطلاع رسانی و حضور رسانه در میادین جنگی بیشتر نمایان شد.

نقش بی بدیل رسانه در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم از ویژگیهای لاینفک و ذاتی رسانه هاست.در همین راستا در سالهای اخیر شاهد تهیه مستندها،خبر رسانی و پخش گزارشات دقیق و به موقع از جبهه مقاومت بویژه سوریه بودیم که بیانگر تعالی کمی و کیفی آن مراکز بوده است.تهیه نماهنگهای دینی و انقلابی،پخش مستندهای هنرمندانه از حرم حضرت زینب(س)و مدافعان حرم و... از جمله اقدامات قابل تحسین همکاران شما در پوشش رسانه ای این کشورها بوده است.

در همین راستا مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی در خصوص عملکرد سازمان صداوسیما در حوزه مقاومت و بویژه سوریه بالاخص برادر آقای محمدرضا ماندگاران  بعمل می آورم.

قابل ذکر است حقیر در راس هیاتی پارلمانی از مجلس شورای اسلامی به مجلس سوریه سفر کردیم و شاهد فعالیتهای دوستان شما بودیم.



احمد سالک



نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس./



پایان پیام

  • کد خبر : 297056
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار