خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/28 - 18:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عباس‌پور:

خودروسازان خودروهای پیش فروش شده را در موعد مقرر به مشتری تحویل دهند/ بیان هر توجیهی برای تغییر خودروهای ثبت نامی پذیرفتنی نیست

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان باید هر خودرویی که پیش فروش کرده‌اند را در موعد مقرر به مشتری تحویل دهد، هر توجیهی که برای تغییر خودروهای ثبت نامی مطرح شود، پذیرفتنی نیست.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره بدعهدی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش فروش شده، گفت: خودروسازان باید با توجه به توان تولید و متناسب با نیروی انسانی و منابع مالی در اختیار در طرح‌های پیش فروش حضار شوند و خودرو ثبت‌نام کند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو در سال گذشته ثبت‌نام کردند، اکنون ناچارند خودروی دیگری دریافت کنند، بیان کرد: مردم در این طرح‌ها براساس قدرت خرید، نیاز و علاقه‌مندی خودرو انتخاب می‌کنند بنابراین تغییر خودرو بدون رضایت مردم اقدام اشتباهی است و خودروسازان باید به تعهد خود عمل کنند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مردم نباید تاوان اینکه خودوساز برنامه‌ای درباره میزان تولید خود در ماه‌های آینده را ندارد، بدهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: خودروسازان باید هر خودرویی که پیش فروش کرده‌اند را در موعد مقرر به مشتری تحویل دهد، هر توجیهی که برای تغییر خودروهای ثبت نامی مطرح شود، پذیرفتنی نیست./
پایان پیام

  • کد خبر : 6
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم