خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/27 - 17:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عباس‌پور:

تولیدکنندگان لوازم خانگی از محدودیت واردات برای ارتقای کیفیت استفاده کنند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایط فعلی تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید بازار را انحصاری تصور کرده و از این شرایط سوءاستفاده کنند بلکه باید از این فضا ضمن تامین نظر مشتریان داخلی، برای جلب بازارهای جهانی نیز استفاده کنند.

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت صنعت لوازم خانگی، گفت: هرچند با ایجاد محدودیت برای واردات لوازم خانگی خارجی تولیدکنندگان داخلی توانستند در حوزه کمّیت دستاوردهای مطلوبی به دست آورند اما کیفیت همچنان مولفه‌ای است که مصرف‌کنندگان از آن گلایه دارند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط فعلی تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید بازار را انحصاری تصور کرده و از این شرایط سوءاستفاده کنند بلکه باید از این فضا ضمن تامین نظر مشتریان داخلی، برای جلب بازارهای جهانی نیز استفاده کنند.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید از شرکت‌های معتبر دنیا الگوبرداری کنند و برای دستیابی به موفقیت، روش آن‌ها را به کار گیرند زیرا اگر به دنبال این باشند که فقط بازار داخل را به دست گیرند و تلاشی برای ارتقای کیفیت و تولید محصولات به روز و باکیفیت نداشته باشند، روزی به سرنوشت صنعت خودروسازی دچار می شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تولیدکنندگان نباید از محدودیت واردات لوازم خانگی برای افزایش قیمت سوءاستفاده کنند، اضافه کرد: اگر تولیدکنندگان در حوزه ارتقای کیفیت و توجه به قیمت بی‌توجهی کنند، ممکن است واردات برای تنظیم بازار در دستورکار قرار گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376630
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی