خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/09 - 10:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
بختیاری:

تنها سیاست‌گذاری بازرگانی حوزه کشاورزی برعهده وزارت صمت است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در مدت زمانی مشخص باتوجه به شرایط کشور، سیاست‌گذاری بخش بازرگانی حوزه کشاورزی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار می‌گیرد.

علی بختیاری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انتقال بخش بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: نمایندگان اعتراض خود را نسبت به انتقال بخش بازرگانی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کردند.



مسئولیت بازرگانی بخش کشاورزی طبق قانون برعهده وزارت جهاد کشاورزی است



نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق قانون مسئولیت بازرگانی بخش کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: در این نشست اعلام شد که در مدت زمانی مشخص باتوجه به شرایط کشور سیاست‌گذاری بخش بازرگانی حوزه کشاورزی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار می‌گیرد.



اختیارات حوزه بازرگانی کشاورزی بر اساس قانون کماکان در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتقال بخش بازرگانی کشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازه زمانی مشخص صرفا جهت تنظیم بازار است، عنوان کرد: اختیارات حوزه بازرگانی کشاورزی بر اساس قانون کماکان در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان  مجلس شورای اسلامی تاکید داشتند برای جلوگیری از آسیب به بخش کشاورزی اختیارات تولید و بازرگانی محصولات بر عهده وزارت جهاد کشاورزی باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 285826
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار