خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/19 - 09:39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
زنگنه مطرح کرد

تمرکز بر رفع موانع تولید مردم و کارآفرینان در برنامه هفتم توسعه

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه کمیسیون با یک نگاه مسئله محور به بررسی برنامه هفتم توسعه پرداخت، گفت: این کمیسیون نگاهی به رفع موانع تولید مردم و کارآفرینان در برنامه هفتم توسعه داشت.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تمرکز بر مسئله محوری لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق بیان کرد: تقریبا دولت به موضوعات پیرامون لایحه برنامه هفتم توسعه مسئله محور نگاه کرده بود و ما هم سعی کردیم در کمیسیون تلفیق این موضوع را دنبال کنیم.



نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته کمیسیون تلفیق نگاهی هم به رفع موانع تولید در لایحه برنامه هفتم توسعه داشت.



سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد:به عنوان مثال وقتی کمیسیون در بخش های مختلفی همچون مسکن،صنعت و کشاورزی احساس می کرد که موانعی برای تحقق اهداف وجود دارد، این موانع را بررسی می کرد تا آنها را از پیش روی مردم و کارآفرینان بردارد.



این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین به طور ویژه به موضوع مسئله محوری برنامه هفتم توسعه تمرکز شد تا اهداف این برنامه به درستی محقق شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367753
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار