خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/14 - 11:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایزدپناه:

تسهیلاتی به متقاضیان تراکتور و کمباین ایذه و باغملک پرداخت نشده است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: چند سال است که هیچگونه تسهیلاتی به کشاورزان متقاضی تراکتور و کمباین شهرستان‌های ایذه و باغملک پرداخت نشده است.

عبداله ایزدپناه عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص مشکلات بخش کشاورزی و عدم پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید تراکتور و کمباین، گفت: متاسفانه در حوزه انتخابیه من آسیب بسیار زیادی به بخش کشاورزی وارد شده و کسی نیز پاسخگو نیست، من به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به سیبل انتقادات تبدیل شده ام و کسی نیز کاری به وزیر مربوطه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سایر مسئولین ذی‌ربط ندارد.



نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصور همه این است که به عنوان نماینده باید مشکلات کانال‌های انتقال آب کشاورزی، کارانه کشاورزان، تامین آب و تسهیلات کشاورزان را بصورت اجرایی برطرف کنم،ادامه داد: چند سال است که هیچگونه تسهیلاتی به کشاورزان متقاضی تراکتور و کمباین شهرستان‌های ایذه و باغملک پرداخت نشده است.



وی با تاکید بر اینکه عدم پرداخت تسهیلات به کشاورزان برای خرید تراکتور و کمباین نارضایتی های زیادی را به همراه داشته است، عنوان کرد: شرایط بخش کشاورزی مطلوب نیست و هیچ کسی نیز خود را موظف به رسیدگی نمی‌داند و این مسئله مشکلات را بیشتر می‌کند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان‌های ایذه و باغملک عمدتا شغل افراد کشاورزی است و اگر به این حوزه رسیدگی لازم صورت نگیرد مشکلات زیادی به وجود می‌آید، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد عملا کشاورزی در حوزه انتخابیه اینجانب تعطیل شده است./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 375688
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار