خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 17:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
عباس‌پور:

تحقیق و تفحص از عملکرد ایرالکو و سالکو کلید خورد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینیای جاجرم در کمیسیون متبوعش خبر داد.

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در توضیح نشست امروز(دوشنبه 16 مرداد) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون، تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینیای جاجرم با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح محورهای این تحقیق و تفحص، اظهار کرد: نحوه تامین مواد اولیه، نحوه فروش شمش آلومینیوم، سهم سهام عدالت در شرکت‌های آلومینیوم، تامین نیاز صنایع پایین دستی و میزان حقوق و دستمزد کارکنان از جمله محورهای این طرح بود.



نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم ادامه داد: در نشست امروز پس از استماع توضیحات نمایندگان این شرکت‌ها، اعضای کمیسیون با تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شمش آلومینیوم صنایع جنوب (سالکو)، آلومینیوم ایران (ایرالکو)، آلومینیوم المهدی و آلومینیای جاجرم موافقت کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 366197
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار