خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 15:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زنگنه تشریح کرد

تاکید گزینه پیشنهادی وزارت راه درباره ایستادگی بر قوانین حوزه شهرسازی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت راه درباره ایستادگی بر قوانین حوزه شهرسازی تاکید دارد.

محسن زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی ، گفت: تقریباً گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی منتقد و‌مخالفی در این کمیسیون نداشت.

نماینده مردم «تربت حیدریه» با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه نگاه مثبتی به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی داشت، تاکید کرد: گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون تاکید داشتند که بر قوانین مربوط به حوزه شهرسازی ایستادگی خواهند کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت که خود را مکلف به اجرای قانون دانسته و وعده دادند که اگر در مقاطعی رفع مشکلات در حوزه شهرسازی نیازمند به دخالت وزیر و وزارتخانه باشد،این اقدام را مد نظر قرار خواهند داد.

سوابق گزینه پیشنهادی وزارت نفت نگرانی ها درباره فروش نفت را برطرف کرد

زنگنه در ادامه با اشاره به جلسه کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت نفت تاکید کرد: گزینه پیشنهادی وزارت نفت در جلسه کمیسیون بر روی اجرای برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

 وی با اشاره به سوابق مناسب گزینه پیشنهادی وزارت نفت در شرکت ملی نفت، اظهار کرد: همچنین گزینه پیشنهادی وزارت نفت سوابقی در شرکت بازرگانی نفت ( نیکو )دارند که این مسئله خود یکی از نگرانی‌های ما در زمینه بازرگانی و فروش نفت را برطرف کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گزینه پیشنهادی وزارت نفت در حوزه تولید نفت و شرکت‌هایی که مشغول به استخراج نفت بودند، سوابق کاری لازم را دارد.

وی در ادامه با اشاره به نگرانی‌های برخی از نمایندگان در جلسه فوق بیان کرد: در این جلسه مباحث مربوط به ناترازی حوزه نفت و گاز و انرژی مطرح شد و گزینه پیشنهادی وزارت نفت به کمیسیون قول داد بر اساس جدول برنامه هفتم در استخراج نفت عمل کند.

نظر مثبت کمیسیون درباره برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

زنگنه با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون گفت: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در جلسه این کمیسیون عنوان کرد که نخستین اولویتش اجرای سند تحول آموزش و پرورش خواهد بود.

وی تاکید کرد: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش وعده داد که با تهیه نقشه راه، سند تحول آموزش و پرورش به طور کلی اجرایی کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با سند جامع نیروی انسانی و بیمه فرهنگیان نیز عنوان کرد که سندی در این بخش آماده شده و ارائه خواهد شد. در مجموع نظر نمایندگان کمیسیون در رابطه با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش نظر مثبتی بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 382143
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار