خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/07/02 - 08:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
امان زاده:

بخشی از مطالبات کلزاکاران توسط شرکت بازرگانی دولتی پرداخت می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با پیگیری های صورت گرفته وزیر جهادکشاورزی متقاعد شد تا بخشی از مطالبات کلزاکاران طی روزهای اخیر توسط شرکت بازرگانی دولتی پرداخت شود.

عبدالغفور امان زاده عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پرداخت مطالبات کلزاکاران، گفت: پیگیری های زیادی برای پرداخت مطالبات کلزاکاران داشته ایم و نهایتا وزیر جهاد کشاورزی متقاعد شد تا از شرکت خصوصی که به تعهدات خود عمل نکرده است عبور کنیم و بخشی از مطالبات کلزاکاران طی روزهای اخیر توسط شرکت بازرگانی دولتی پرداخت شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به اینکه در جلسه شورای قیمت گذاری محصولات اساسی با وزیر جهاد کشاورزی برای پرداخت مطالبات کلزاکاران پیگیری‌ می‌کنم، ادامه داد: با توجه بارندگی‌های اخیر در استان گلستان فصل کشت کلزا آغاز شده است اما متاسفانه به دلیل عدم پرداخت مطالبات کشاورزان منطقه نسبت به کشت این محصول انگیزه کافی را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با تمام تلاش پیگیر پرداخت مطالبات کلزاکاران هستیم و روز دوشنبه هفته جاری در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی مجددا موضوع را پیگیری می‌کنم تا دستورات لازم در این راستا را به بخش‌های ذی‌ربط ابلاغ کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383774
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

تصاویر

آخرین اخبار