خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نوین:

باید صحنه اقتصاد را به مردم واگذار کنیم/ اصل ۴۴ قانون اساسی به درستی اجرایی شود

نماینده مردم «تبریز، آذرشهر و اسکو» در مجلس شورای اسلامی گفت:باید صحنه اقتصاد را به خود مردم واگذار کنیم و اجازه دهیم مردم مشارکت موثری در اقتصاد داشته باشند چرا که این مردم هستند که می‌توانند گام‌های موثری در اقتصاد بردارند.

علیرضا نوین

علیرضا نوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی باید به درستی در کشور اجرایی شود، گفت: خوشبختانه بودجه سالیانه وابستگی ۵۰ درصدی به منابع نفتی دارد و مابقی آن از طریق صادرات غیرنفتی و اعتماد به بخش خصوصی محقق خواهد شد.

نماینده مردم «تبریز، آذرشهر و اسکو» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً ما باید مشکلات در زمینه رشد نقدینگی، رشد تورم و همچنین مسائل مربوط به صنعت و همچنین ساخت مسکن را با دست خود مردم حل کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس پای به میدان گذاشتن و اجازه نفوذ دشمنان را ندادند، ادامه داد: حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس اداره جنگ را به مردم سپردند لذا ما باید در اقتصاد ناظر خوبی بوده و به درستی برای این بخش ریل گذاری کنیم.

نماینده مردم «تبریز، آذرشهر و اسکو» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید صحنه اقتصاد را به خود مردم واگذار کنیم و اجازه دهیم مردم مشارکت موثری در اقتصاد داشته باشند چرا که این مردم هستند که می‌توانند گام‌های موثری در اقتصاد بردارند بنابراین باید به درستی به اصل ۴۴ قانون اساسی توجه کرده و این قانون را مو به مو اجرایی کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 381585
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار