خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 13:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
یزدیان:

اولویت کاری مجلس دوازدهم اصلاح قوانین با هدف رونق تولید باشد

نماینده مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند در مجلس اصلاح و تسهیل قوانین در راستای جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم و هدایت آن به سمت تولید را اولویت کاری مجلس دوازدهم دانست.

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوعاتی که باید اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: رونق تولید باید اولویت اصلی کشور و صد البته مجلس دوازدهم باشد چراکه اگر تولید رونق بگیرد علاوه‌بر رونق اقتصادی، اشتغال و صادرات نیز رشد و توسعه پیدا خواهند کرد اما رشد تولید نیازمند منابع و سرمایه‌گذاری است در حالی که دولت‌ها با محدودیت‌های مالی رو به رو هستند لذا باید با ایجاد مشوق‌های لازم و کافی سرمایه‌های خرد و کلان مردم را وارد بازار تولید کرد. 

نماینده مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح و تسهیل قوانین در راستای جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم و هدایت آن به سمت تولید باید در اولویت کاری مجلس دوازدهم باشد، ادامه داد: تقویت بازار تولید با منابع مردمی نیازمند تغییر نگاه دولت از تصدی گری به تسهیل گری باشد.

وی افزود: همچنین کاهش یا دور زدن تحریم‌ها نیز به ورود سرمایه به کشور با هدف رونق تولید بسیار کمک خواهد کرد، بنابراین نمایندگان مجلس باید برای این مهم نیز برنامه و رویکرد مناسبی اتخاذ کنند.

یزدیان همچنین معتقد است جذب سرمایه در حوزههای مختلف تولید منجر به ساخت بیشتر مسکن و کاهش مشکلات مردم در این حوزه می‌شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379265
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار