خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سعیدی در تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع مجلس:

اولویت‌های کمیسیون صنایع بررسی شد/آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده دارای ابهاماتی است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی اولویت‌های کمیسیون مبتوعش خبر داد.

زهرا سعیدی مبارکه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(یکشنبه 31 تیرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در جلسه امروز اولویت‌ها و برنامه‌های کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات نمایندگان در این زمینه اخذ شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند در روزهای پایانی دولت سیزدهم به سر می‌بریم اما یکی از پیشنهادات نمایندگان در این جلسه این بود که نشستی با حضور وزیر صمت، رئیس بانک مرکزی و وزرای مربوط برگزار و آخرین وضعیت حوزه صنعت و تولید مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: ماموریت محور کردن سازمان‌های توسعه‌ای مانند ایدرو و ایمیدرو، مدیریت شهرک‌های صنعتی، حوزه هوش مصنوعی از جمله موضوعات مطرح شده بود که باید نقاط قوت و ضعف و تهدیدهای این حوزه‌ها شناسایی و به درستی مورداستفاده قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم درباره بررسی آئین‌نامه واردت خودروهای کارکرده، بیان کرد: آئین نامه‌ای که در این زمینه ابلاغ شده، دارای چالش‌ها و ابهاماتی است که باید برطرف شود و در صورتی که این ابهامات برطرف نشود، دوباره واردات به نفع گروه خاصی خواهد شد که باید تمام تلاش لازم برای رفع این چالش‌ها به کار گرفته شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380766
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار