خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/15 - 11:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
امیرآبادی در پیامی و در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق تأکید کرد:

امید است با انتقام سخت و فوری این رژیم دیگر نتواند با گستاخی به منافع ما حمله کند

نماینده مردم قم در مجلس ضمن محکومیت اقدام تروریستی رژیم منفور صهیونیستی گفت:امید می‌رود با انتقام سخت و فوری این رژیم نتواند بار دیگر این‌گونه گستاخانه به مقرهای دیپلماتیک حمله کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت احمد امیرآبادی فراهانی طی پیامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق تأکید کرد:امید می‌رود با انتقام سخت و فوری از خون به ناحق ریخته کودکان و زنان غزه و شهدای عزیزمان این رژیم نتواند بار دیگر این‌گونه گستاخانه به مقرهای دیپلماتیک حمله کند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل الله أمْواتًا بلْ أحْیاء عنْد ربّهمْ یرْزقون

بار دیگر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خباثت و ذات ضدانسانی و ضد بشری خود را نشان داد و با شهادت سرداران سرافراز ایران اسلامی و دیپلمات‌های عزیز دشمنی خود را نسبت به ملت ایران نمایان‌تر کرد.

رژیم کودک‌کش که به هیچ یک از معاهدات بین‌المللی توجهی نمی‌نماید، هیچ چیز جز زبان زور نمی‌شناسد و آمریکای جنایتکار نیز همواره از جنایت و ظلم این رژیم حمایت می‌نماید.

مسئولان جمهوری اسلامی ایران و به خصوص نیروهای مسلح ما باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط با اقدام و عمل به فرامین رهبری عزیز انقلاب اسلامی می‌توانند این رژیم را سر جایش بنشانند و امید می‌رود با انتقام سخت و فوری از خون به ناحق ریخته کودکان و زنان غزه و شهدای عزیزمان این رژیم نتواند بار دیگر این‌گونه گستاخانه به مقرهای دیپلماتیک ما که در حقیقت بخشی از سرزمین ایران محسوب می‌شود، حمله نماید.

در پایان شهادت مستشاران نظامی و دیپلمات‌های عزیز به خصوص شهادت فرزند عزیز مردم قم شهید مهندس محسن صداقت را به مقام معظم رهبری مردم عزیز ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

احمد امیر‌آبادی فراهانی

نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 376788
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل