خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/05 - 15:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
جباری:

افزایش قیمت خودرو با وجود کاهش نرخ ارز/خودروسازان به جای ارتقا کیفیت خودرو، مدام دست به افزایش قیمت ها می زنند

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس گفت: خودرسازان به جای اینکه کیفیت خودروها را افزایش دهند متاسفانه قیمت آنها را بالا می برند.

احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتشار بخشنامه افزایش قیمت محصولات ایران خودرو گفت: چرا خودرو سازان در این شرایط باید به سمت افزایش قیمت خودروها حرکت کنند؟ خودروسازان همیشه بهانه تراشی می کردند که دلیل افزایش قیمت خودروها عدم ثبات نرخ ارز بوده است اما در روزهای اخیر قیمت ارز سیر نزولی داشته است.

وی افزود: خودروسازان زمانی دست به افزایش قیمت خودروها زده اند که موضوع واردات خودرو مطرح شده است باید مشخص شود که این ها با این اقدام خود می خواهند چه چیزی را ثابت کنند؛ چرا باید افزایش قیمت خودرو صورت پذیرد؟ خودرسازان به جای اینکه کیفیت خودروها را افزایش دهند متاسفانه قیمت آنها را بالا می برند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: اگر واردات خودرو براساس قانون انجام شود؛ قطعا شاهد کاهش قیمت خودروهای داخلی خواهیم بود و البته کیفیت هم بالاتر می رود؛ بنابراین واردات خودرو تنها راه جلوگیری از انجام چنین اقداماتی خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: ما به عنوان نماینده مجلس مخالف افزایش قیمت خودرو هستیم و البته شورای رقابت هم بایستی به این موضوع ورود کند تا اینکه خودروسازان خودسرانه عمل نکنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381004
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار