خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 17:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی,کمیسیون ها
رضایی کوچی:

اعضای کمیسیون عمران مجلس از مناطق سیل زده مشهد بازدید می‌کنند

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: پیرو ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای بررسی وقوع سیل مشهد، اعضای این کمیسیون به زودی از مناطق سیل زده بازدید میدانی خواهند داشت.

محمد رضا رضایی کوچی با اشاره به ماموریت دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران مجلس در خصوص بررسی ابعاد سیل اخیر مشهد گفت: ابتدا در گذشت هموطنان عزیزمان در پی وقوع سیل در استان خراسان رضوی و سایر مناطق کشور را تسلیت می‌گویم. با توجه به ماموریت که رئیس مجلس به کمیسیون عمران دادند، به اتفاق تعدادی از همکارانمان از مناطق سیل زده بازدید میدانی خواهیم داشت و سپس گزارش کاملی از ابعاد حادثه، عملکرد دستگاه‌های‌ اجرایی و امدادرسان و نیز ستاد مدیرتی بحران را تدوین و به مجلس ارائه خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جریان وقوع چنین سیلی قطعا ترک فعل‌ها و سومدیریت‌هایی دخیل بوده که حتما در نظارت میدانی آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و ضمن برخورد قاطعانه با متخلفین این امر در گزارش نهایی به اسامی افراد و دستگاه‌ها اشاره کرده و با هدف پیشگیری از چنین مواردی، به سمع و نظر مردم نیز خواهیم رساند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: در اثر وقوع این سیل مهیب، برخی از سازه ها، جاده‌ها و منازل مردم دچار آسیب جدی شده که امیدواریم هر چه سریع تر برآورد خسارت شده و برای بازسازی آن‌ها اقدام جدی در اسرع وقت صورت بگیرد./
پایان پیام

  • کد خبر : 378681
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار