خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/13 - 14:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
محمودی تاکید کرد:

اشتغالزایی با احداث واحدهای تولید محصولات کشاورزی و دامداری

نماینده مردم شهر شهریار، شهر قدس، و ملارد در مجلس، گفت:نیاز داریم که در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه ای به صنایع تبدیلی محصولات دامپروری، کشاورزی و باغی صورت بگیرد.

محمد محمودی شاه نشین  نماینده مردم شهر شهریار، شهر قدس، و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ، در خصوص وضعیت کشاورزی حوزه انتخابیه خود، گفت: شهرستان ملارد در زمینه تولید قارچ دارای رتبه بسیار بالایی دارد و شهرستان شهریار نیز در خصوص تولید میوه‌های دانه‌دار دارای سابقه بسیار بالایی است.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه شهریار، شهر قدس و ملارد  4 واحد دامداری بزرگ 5 هزار راسی وجود دارد، ادامه داد: در کنار ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری نیاز به صنایع تبدیلی وجود دارد  و از احداث واحدهای فرآوری و سردخانه‌ای در این حوزه استقبال خوبی صورت می‌گیرد.











شرکت های لبنیاتی


 



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم با احداث واحدهای تولید و فرآوری محصولات کشاورزی و دامداری بیشتر موجبات اشتغالزایی برای جوانان را فراهم کنیم، عنوان کرد: نیاز داریم که در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه ای به صنایع تبدیلی محصولات دامپروری، کشاورزی و باغی صورت بگیرد.



وی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی لبنیات بزرگی در حوزه شهرستان شهریار و شهر قدس وجود دارد اما با توجه به پتانسیل موجود تعداد آنها کم است، افزود: یکی از واحدهای تولیدی لبنیات در شهرستان شهریان شیر مورد نیاز 18 استان کشور را تامین می‌کند و به زودی بزرگترین پالایشگاه شیر کشور در این شهرستان افتتاح می‌شود و درحال نصب سیستم‌های آن هستند.



خبرنگار:محسن خزایی/



پایان پیام

  • کد خبر : 295011
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار