خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/27 - 19:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی بابایی:

ابلاغ احکام بودجه سال 1403 به دولت/ از بودجه دو دوازدهم پرهیز شد

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 گفت: امروز احکام بودجه سال 1403 به دولت ابلاغ شد و دولت می‌تواند بدون مشکل این احکام را عملیاتی کند.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه احکام بودجه سال 1403 به دولت ابلاغ شد، گفت: این احکام امروز در اختیار دولت قرار گرفت و دولت می‌تواند براساس احکام بودجه 1403 از تاریخ اول فروردین 1403 عمل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان بررسی این بودجه دولت و مجلس بیشترین تفاهم را داشتند، ادامه داد: جداول بودجه 1403 از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود و مجلس نیز جداول را بررسی و در کوتاه ترین زمان در اختیار دولت قرار می‌دهد، تمام تلاش ما بر این بود که بودجه بتواند به موقع به دست دولت برسد و دولت بتواند براساس احکام جدید عمل کند.

وی با اشاره به اینکه ان شاءلله جداول به موقع در اختیار دولت قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در مواردی که دولت در اجرای بخش‌هایی از بودجه دچار ابهام باشد و به جداول نیاز داشته باشد، می‌تواند براساس بودجه سال 1402 عمل کند تا جدول در اختیار دولت قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همه توان ما این بود که بودجه 1403 به موقع در اختیار دولت قرار گیرد و از بودجه دو دوازدهم پرهیز کنیم که این کار انجام گرفت و امروز احکام در اختیار دولت است و دولت می‌تواند بدون مشکل این احکام را عملیاتی کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376632
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی