خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/12 - 09:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری تشریح کرد:

ابتکار مجلس برای حل مشکل اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام در کشور/ فیلم

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وجود بیش از 70 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در سراسر کشور از ابتکار مجلس برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه های نیمه تمام خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تصویب موادی در لایحه برنامه هفتم توسعه در راستای تسهیل مشارکت عمومی و خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: وجود تعداد زیادی پروژه‌ نیمه کاره عمرانی در سطح کشور یکی از معضلات اساسی توسعه ای کشور بوده و در همین راستا نیز نمایندگان مجلس تلاش دارند در برنامه هفتم توسعه این پروژه های را به سرانجام برسانند.



پروژه های نیمه تمام هزار همت بودجه می خواهند



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس با اشاره به وجود بیش از 70 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در سراسر کشور تاکید کرد: تکمیل این تعداد پروژه نیمه تمام به حدود هزار همت اعتبار نیازمند است و دولت امکان تامین منابع لازم برای عملیاتی کردن پروژه های عمرانی نیمه تمام کشور که عموماً در حوزه درمانی و بهداشتی، فرهنگی و ورزشی و نیز راه‌سازی است، را ندارد.
















دانلود


 



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تلاش مجلس در جهت افزایش مشارکت بخش خصوصی در احداث، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، تاکید کرد: نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه موادی را تصویب کردند که بر اساس آن، واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی تسهیل شود، این امر یکی از راه کارهای اساسی و توسعه ای کشور در راستای عملیاتی شدن پروژه های عمرانی نیمه تمام است. این مصوبه نوید بخش اجرای پروژه های نیمه تمام با حضور بخش خصوصی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 369235
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار