خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 15:28
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : اقتصادی
عباسی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه؛

آیت الله رئیسی سرباز ولایت بود و دغدغه مردم را داشت

نماینده مردم کرج در مجلس، گفت: امثال شهید آیت الله رئیسی رویش‌های انقلاب هستند و به برکت این خون و خون های ریخته شده شهدا در گذشته اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و ما را به تمدن نوین اسلامی که سیر تکاملی انقلاب اسلامی است نزدیک می‌کند.

علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص شهادت رئیس جمهور و هیات همراه وی، گفت: دولت آقای رئیسی، دولت خدمت و به نوعی دولت محرومین بود و در خدمتگزاری گوی سبقت را از روز اول انتخابات ربودند و تلاش شبانه روزی داشتند تا مشکلات کشور و مردم را با نگاه به داخل برطرف کنند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مدتی که شهید رئیسی سکان اداره کشور را در دست داشتند غیر از خدمت صادقانه و سلامت در وی ندیدیم و همانند برخی از روسای جمهور وارد حاشیه‌ها نشدند، ادامه داد: تعامل وی با مجلس بسیار خوب بود و در برخی از موارد از موضع خود کوتاه می‌آمد تا وحدت بین مجلس و دولت دچار خدشه نشود و به موضوع اصلی حل مشکلات کشور بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه و رهبری در آیت الله رئیسی مشهود بود و به عنوان سرباز ولایت کار را پیش می‌برد و به عنوان یک سرباز در حوزه ریاست جمهوری کار را می‌کرد و دغدغه مردم را داشت، عنوان کرد: سفرهای استانی که در طول کمتر از 3 سال داشتند نشان می‌دهد مردم دور افتاده ترین مناطق کشور برای وی اهمیت داشت و تنها به تهران و مراکز استان‌ها نگاه نمی‌کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور فقید پس از سرکشی‌ها برای حل مسائل و موضوعات مناطق تلاش می‌کرد که روحیه بسیار با ارزشی بود و بین خود و مردم فاصله ایجاد نمی‌کرد و در بین مردم بود. در روزگاری که به واسطه شیوع کرونا افراد از نزدیکان خود فرار می‌کردند سکان کار را در دست گرفت و در تمام جلسات شرکت داشت و در بین مردم حاضر می‌شد تا مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

عباسی با بیان اینکه در طول بیش از 40 سال خدمت آیت الله رئیسی شاهد رویه ثابتی در خدمت رسانی هستیم، گفت: سلامتی که در طول اول انقلاب تا به امروز داشت معنای این کلام را بیشتر در ذهن تداعی می‌کند که اگر می‌خواهید شهید شوید باید شهید باشید، رئیس جمهور شهید در سنوات گذشته و در پست‌های مختلف سبک زندگی ثابتی داشت و اجر این خدمت صادقانه را در حادثه روز گذشته دریافت کرد و آسمانی شد. هرچند که همه ما ناراحت و نگران هستیم و افسوس می‌خوریم چنین شخصیتی را از دست داده‌ایم اما ایشان به آرزوی دیرینه و مزد زحمات خود رسید.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی رویش‌های مختلفی را داشته‌ایم و نظام از شخصیت‌های اینچنینی خالی نمی‌ماند ، گفت: حادثه یه شهادت رسیدن رئیس جمهور و نخست وزیر در سال 60 امروز تکرار شد و نشان داد در باغ شهادت باز است و اگر کسی صادقانه خدمت کند و خالصانه در این مسیر قدم بردار خداوند اجر وی را در این دنیا و آخرت می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امثال شهید آیت الله رئیسی رویش‌های انقلاب هستند و به برکت این خون و خون های ریخته شده شهدا در گذشته اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و ما را به تمدن نوین اسلامی که سیر تکاملی انقلاب اسلامی است نزدیک می‌کند، ادامه داد: همه ما قدردان زحمات رئیس جمهور هستیم و امیدواریم در بزنگاهی که قرارداریم به  خوبی عبور کنیم و نظام اسلامی را برای رسیدن به اهداف تعیین شده ارتقاء دهیم./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 378764
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار