خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/09/06 - 16:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رضایی کوچی پاسخ داد:

آیا پرداخت دیه جانباختگان سانچی به علت تحریم ها متوقف شده است؟

رئیس کمیسیون عمران مجلس توضیحاتی را درباره روند پرداخت دیه جانباختگان سانچی به خانواده هایشان ارائه کرد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به برخی از ابهامات مطروحه در رسانه های اجتماعی مبنی بر قطع روند پرداخت دیه به خانواده جانباختگان سانچی به علت اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: چنین مسئله به هیچ وجه موضوعیت و صحت ندارد.












سانحه کشتی سانچی




وزارت تعاون هر چه سریع تر دیه جانباختگان کشتی سانچی را پرداخت کند



نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هر چه سریع تر حقوق و دیه جانباختگان کشتی سانچی را به خانواده آن ها پرداخت کنند.



تحریم های آمریکا بهانه قابل قبولی برای عدم پرداخت دیه به خانواده های جانباختگان سانچی نیست



قطعا اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران بهانه قابل قبولی برای عدم پرداخت دیه به خانواده های جانباختگان سانچی نیست و این مسئله هر چه سریع تر باید صورت گیرد، البته طبق اطلاعات واصله اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است



وی تصریح کرد: قطعا اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران بهانه قابل قبولی برای عدم پرداخت دیه به خانواده های جانباختگان سانچی نیست و این مسئله هر چه سریع تر باید صورت گیرد، البته طبق اطلاعات واصله اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است.



کمیسیون عمران با جدیت پرداخت دیه جانباختگان کشتی سانچی را دنبال می کند



رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: قطعا از هر طریق ممکن باید دیه جانباختگان کشتی سانچی پرداخت شود و کمیسیون عمران مجلس با جدیت پیگیر این مسئله خواهد بود.



شانزدهم دی ماه پارسال یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای چین به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد که در پی آن 32 سرنشنین این نفتکش (30 ایرانی و 2 بنگلادشی) جان باختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 267698
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار