خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 17:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
ایری در تشریح نشست کمیسیون عمران مجلس:

آخرین وضعیت اعتبارات شهرداری‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده بررسی شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون آخرین وضعیت اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( ۲۷ شهریور ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست که با حضور رئیس دیوان محاسبات و معاون وزیر کشور و رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری ها، سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی و سرپرست معاونت شهرهای جدید وزارت راه برگزار شد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست، مسائل و چالش‌های اعتبارات شهرداری‌ها در راستای تحقق وعده‌های وزیر کشور در تقویت این مجموعه برگزار و معاون وزیر کشور نیز گزارشی از وضعیت موجود اعتبارات، چالش‌های نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقلی، ناترازی‌های موجد در ناوگان و کمبود تعداد واگن برای قطارهای درون شهری ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این جلسه با حضور رئیس دیوان محاسبات مورد بحث و بررسی قرار گرفت، میران اعتبارات وصولی از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده و میزان واریزی به حساب سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها بود که مقرر شد اطلاعات و آمارهای دقیق‌تر از سوی دیوان محاسبات احصا و گزارش آن تا هفته آینده در کمیسیون ارائه شود./
پایان پیام

  • کد خبر : 383588
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار