خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/18 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زنگنه تشریح کرد

آخرین نتایج بررسی مواد الحاقی به برنامه هفتم توسعه

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه آخرین نتایج بررسی مواد الحاقی به برنامه هفتم توسعه در این کمیسیون را تشریح کرد.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسات کمیسیون تلفیق پیرو بررسی مواد الحاقی برنامه هفتم توسعه گفت: مواد لایحه برنامه هفتم توسعه 118 ماده است.علاوه بر آن  ماده های الحاقی داشتیم که این مواد الحاقی به تدبیر ریاست مجلس و تامین نظر دولت به کمیسیون  تلفیق جهت بررسی، ارجاع داده شد.



وی تاکید کرد: این کمیسیون نیز در روزهای برگزاری صحن و پس از اتمام آن و تا پاسی از شب، موارد الحاقی به برنامه هفتم توسعه را مور بررسی قرار داد. در مجموع 20 ماده الحاقی به برنامه هفتم توسعه به صورت مجدد به تصویب کمیسیون تلفیق رسید و حدود 10 مورد هم فعلا مراعا مانده که احتمالا ظرف امروز و فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: اگر 10 مورد مراعا در کمیسیون تلفیق تصویب شود، حدود 30 ماده در کمیسیون تلفیق پذیرفته شده و مجددا بارگزاری شده و به صحن می ارجاع می شود و اما اگر آن 10 مورد رد شود تنها 20 ماده تصویب شده مد نظر خواهد بود که ان شاءالله بارگذاری شده و به صحن باز می گردد.



این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات صحن در زمینه مباحث مربوط به انرژی در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: در جلسه امروز نمایندگان به تشکیل شورای عالی صرفه جویی رای مثبت دادند که  از ادغام برخی از نهادها و دستگاه های حوزه صرفه جویی انرژی تشکیل خواهد شد و زیر نظر رئیس جمهور فعالیت خواهد کرد.در کنار این مسئله ما بازار  انرژی و گواهی های  صرفه جویی ها را در متن برنامه پیش بینی و به تصویب رساندیم.



پایان پیام

  • کد خبر : 369569
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار