خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/17 - 08:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگلری:

50 درصد از پروژه احداث بزرگراه کرمانشاه-میاندوآب به دلیل کمبود اعتبارات معطل مانده است/ احیای راه آهن میاندوآب به سقز ردیف مغفول مانده از قانون بودجه 97

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا نسبت به تکمیل پروژه احداث بزرگراه کرمانشاه-میاندوآب، احیای راه آهن میاندوآب به سقز و افزایش تعداد پروازهای فرودگاه‌های سقز و سنندج ورود پیدا کند.

محسن بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلات حوزه راه حوزه انتخابیه خود، گفت: مهمترین مساله این منطقه وضعیت جاده‌ها است بخصوص پروژه احداث بزرگراه کرمانشاه-میاندوآب که چندین سال قبل قرار بود تمام شود هنوز 50 درصد آن به دلیل کمبود اعتبارات باقی مانده است.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بهسازی راه‌های روستایی و تامین آب مورد نیاز آنها از دیگر موضوعاتی است که باید به طور جدی از سوی مسئولان مربوطه مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه‌های سقز و سنندج نیز از مطالبات به حق مردم این منطقه است که باید متناسب با نیاز این شهرها افزایش پیدا کند.  

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: احیای راه آهن میاندوآب به سقز نیز که در سال 97در قانون بودجه درج کردیم از دیگر پروژه‌های مهمی است که باید اجرایی شود. همچنین تسریع در ساخت نهضت ملی مسکن و تسریع روند ساخت کریدور سقز-بوکان از دیگر مواردی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در پایان از وزیر راه و شهرسازی خواست تا توجه ویژه‌ای به بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های این منطقه و افزایش پروازهای فرودگاه‌های سقز و سنندج داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382996
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار