خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 10:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی:

40کیلومتر از جاده‌های صعب العبور تنگشا نوسازی و بازگشایی می‌شوند/ حدود ۶ دستگاه پل در منطقه کلجک-نرگسان احداث شد

دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان از نوسازی جاده‌های تنگشا خبر داد و گفت: حدود ۶ دستگاه پل در منطقه کلجک-نرگسان احداث شد که طی دو هفته آتی بطور مقدماتی مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات انجام پذیرفته در خصوص محرومیت زدایی تنگشا،گفت: طی سفر تابستان ۱۴۰۱ رییس جمهور به جنوب کرمان و بازدید از تنگشاه یکی از مناطق محروم کرمان، در این ناحیه مورد توجه متولیان قرار گرفت به گونه‌ای که ۴۰ کیلومتر از جاده صعب العبور این منطقه در دستور بازگشایی و نوسازی قرار گرفت.



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به احداث پل‌های ممتد جاده محور کلجک-نرگسان-تنگشاه، افزود:اعظمی با بیان آسفالت جاده‌های حوزه انتخابیه، یادآور شد: بخشی از جاده کلجک در دهستان نرگسان استان کرمان آسفالت شد، از طرف تنگشاه جاده شریانی از رودبار به سمت ریگان و زاهدان می‌رود که بخشی از آن از تنگشاه می‌گذرد هنوز آسفالت نشده است، این جاده نقش موثری در حمل مسافر و بار دارد که درصدد تکمیل نوسازی جاده هستیم.



دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان در ادامه یاد آور شد: روستای محروم بنگلو در دهستان نرگسان منطقه‌ای محروم است، متاسفانه بخشی از مسیرهای نامتناسب آن مربوط به این منطقه است باید هر چه سریعتر بازگشایی، زیرسازی و آسفالت شود و از طرفی با پیگیری صورت گرفته از طرف مجلس اعتبارات ملی و استانی به آن تعلق گرفت. در خصوص جاده محور نرگسان به تنگشاه در مجموع ۱۰ کیلومتر از طرف کلجک در حال احداث و ۵ کیلومتر از طرف بنگلو در حال بازگشایی است و باقیمانده برای سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 372763
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار