خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 11:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سبزی:

45 پروژه درمانی در ساوه و زرندیه اجرا شد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، در تشریح اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه انجام داده است تاکید کرد که در این دوره از مجلس 45 پروژه درمانی در این حوزه انتخابیه اجرا شده است.

محمد سبزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در بیان بخشی ازاقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: در حوزه بهداشت و درمان حدود 45 پروژه درمانی اعم از احداث بیمارستان، درمانگاه، مرکز بهداشت و اورژانس اجرا شده و بیش از 10 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: احداث بیمارستان250 تختخوابی بزرگترین پروژه درمانی ساوه است که بعد از سال‌ها که درحد کلنگ‌زنی باقی مانده بود الان با تخصیص اعتباراتی بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در 6 طبقه اجرا و تجهیز شد که بخشی از این اعتبارات از طریق مصوبات دولتی و بخشی نیز توسط خیرین تامین شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بیمارستان امام رضا(ع) مامونیه نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی بود که از 32 تخت به 64 تختخوابی ارتقا داده شده و افتتاح شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بعد از سال‌ها برای اولین بار مجوز لازم برای تدریس رشته پزشکی را اخذ کردیم و الان 55 دانشجوی پزشکی در این رشته در حال تحصیل هستند و پیش‌بینی می‌شود در آینده مشکل کمبود پزشک در این منطقه حل شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376548
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار