خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 09:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی :

اولویت استخدام در واحدها صنعتی زرقان، جوانان این شهرستان هستند

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: واحد‌های صنعتی در شهرستان زرقان نسبت به انجام مسوولیت های اجتماعی اهتمام لازم را داشته باشند.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی نسبت به پرداخت مسئولیت های اجتماعی در زرقان اقدام کنند اظهار کرد: واحد‌های صنعتی در شهرستان زرقان نسبت به انجام مسوولیت های اجتماعی اهتمام لازم را داشته باشند. 

وی افزود: برای تحقق خواسته های مردم در زرقان، از ظرفیت واحد‌های صنعتی باید بهره برد چراکه حق مردم از طریق این واحدها فقط آلایندگی نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: کاهش آلایندگی واحدها نیز باید در اولویت باشد و با نصب سیستم های سنجش و کاهش آلایندگی، این مهم را دنبال کنیم. شهر زرقان نیازمند یک مصلای مناسب نیز بوده است که با کمک همه باید در تحقق این نیازها تلاش نمود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس عنوان کرد: مورد مهم دیگر در زرقان بکارگیری جوانان زرقان در واحدها با اولویت است و نباید این گونه باشد که جوان زرقانی بیکار بماند و نیروهای غیر بومی در اولویت استخدام قرار گیرند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان، ایجاد یک مجمع مشورتی، تامین حقآبه کشاورزان از سد درودزن و تکمیل جاده های مواصلاتی از دیگر مواردی است که باید صورت پذیرند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379527
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار