خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدپور:

یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌های جنوب خراسان رضوی تخصیص یافت

نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده‌های جنوب خراسان رضوی تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هادی محمدپور افزود: از این میزان ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح دو بانده‌ سازی جاده گناباد- قاین و ۴۰۰ میلیارد ریال به دو بانده سازی جاده بجستان - فردوس اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: رفع خطرخیزی جاده گناباد - قاین به عنوان یکی از جاده‌های با تصادفات جاده ای منجر به فوت بالا در جنوب خراسان رضوی، نیازمند تخصیص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیشترین تصادفات و سوانح منجر به فوت در جاده گناباد به قاین استان خراسان جنوبی، در فاصله ۳۲ کیلومتری این جاده که ۲ طرفه است،‌ اتفاق می افتد که تاکنون زیرسازی ۱۶ کیلومتر از این جاده انجام شده است.

به گفته وی، ۳۰ نفر در یک سال گذشته بر اثر سوانح جاده ای در این جاده خطرخیز کشته شدند.

محمدپور افزود: تکمیل و سرعت بخشی در اجرای جاده خطر خیز دو طرفه گناباد به قاین نیازمند تخصیص اعتبار است که در جلسات مشترک با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل دو بانده سازی این جاده تخصیص یافت.
وی گفت: از مجموع ۹ کیلومتر باقی مانده جاده بجستان به فردوس به عنوان یکی دیگر از جاده‌های خطر خیز جنوب استان خراسان رضوی، سه کیلومتر در سال گذشته دو بانده شده و اجرای ۶ کیلومتر باقی مانده به دلیل کمبود اعتبار با کندی پیش می‌رود./

پایان پیام

  • کد خبر : 383473
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار