خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/09 - 15:49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
دهقانی:

گزارش میزان خسارت سیل اخیر در ورزقان برای جبران به وزارتخانه‌های ارسال می‌شود

نماینده مردم ورزقان در مجلس، گفت: نهادهای ذی‌ربط درحال بررسی میزان خسارت‌های سیل در شهرستان ورزقان هستند و گزارش نهایی آن برای جبران به وزارتخانه‌های مربوطه ارسال می‌شود.

الهوردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح خسارت‌ سیل اخیر در شهرستان ورزقان، گفت: خوشبختانه سیل رخ داده در شهرستان ورزقان خسارت‌ سنگینی به همراه نداشته، اما در برخی از روستاها منجر به تلف شدن تعدادی از احشام و خسارت به زنبورداران شده است.



 دهقانی درباره بروز خسارت جانی در سیل رخ داده در شهرستان ورزقان، عنوان کرد: خوشبختانه خسارت جانی نیز متوجه ساکنین این شهرستان نشده است.



نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه چندین منزل روستایی به واسطه سیل اخیر با آبگرفتگی مواجه شده اند، امیدواریم با همکاری نهاده‌های امدادی و عمومی کمک‌رسان مشکلات این عزیزان برطرف شود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تاکنون برآورد دقیقی از خسارت سیل اخیر به کشاورزان، دامداران و روستائیان انجام نشده، عنوان کرد: نهادهای ذی‌ربط درحال بررسی میزان خسارت‌ها هستند و گزارش نهایی آن برای جبران به وزارتخانه‌های مربوطه ارسال می‌شود./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 367592
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار