خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/18 - 19:04
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
ساداتی‌نژاد در تشریح بازدید خود از بخش کرونایی‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان:

کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین معضل حوزه درمان در مقطع کنونی است/ بازدید مسئولان موجب ارتقای روحیه کادر درمان و بیماران می‌شود

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید امروز خود از بخش کرونایی‌های بیمارستان کاشان، از دیدار خود با وزیر بهداشت برای بیان مشکلات حوزه درمان این استان در آینده نزدیک خبر داد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح بازدید امروز خود از بخش کرونایی‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار کرد: خوشبختانه بیماران از نوع برخورد و رسیدگی پرستاران و کادر درمان  رضایت کامل داشته و از زحمات بی وقفه کادر درمان کمال تشکر را داشتند.



نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بازدید امروز با همراهی رئیس بیمارستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد، گفت: پس از شنیدن مشکلات و مسائل حوزه درمان بازدیدی از بخش کرونایی‌ها داشتیم که بسیار مفید بود.











بازدید سیدجواد ساداتی نژاد از بخش کرونایی بیمارستان کاشان


 



کاشان پس از قم بالاترین سرانه بستری بیماران کرونایی در کشور را دارد



وی با بیان اینکه اولین خواسته کادر درمان رعایت پروتکل‌ها از جانب مردم بود، افزود: حجم بالای بیماران کرونایی کادر درمان را خسته کرده و امروز کاشان پس از قم بالاترین سرانه بستری در کشور را دارد به طوریکه بر اساس آمار در قم به ازای هر 100 هزار نفر 57 نفری بر اثر ابتلا به کرنا بستری شدند و این عدد در کاشان به 50 نفر رسیده است.



وی یادآور شد: در حال حاضر 250 بیمار در سه بخش در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند که ضرورت دارد نسبت به جذب نیروی انسانی به ویژه پرستاران اقدام عاجل صورت گیرد.











بازدید سیدجواد ساداتی نژاد از بخش کرونایی بیمارستان کاشان


 



جذب نشدن پرستار جدید با وجود وعده سهمیه داده شده به کاشان



ساداتی نژاد ادامه داد: با وجود سهمیه داده شده برای جذب پرستار اما عمده‌‎ترین گلایه کادر درمانی همین مسئله کمبود نیروی انسانی به ویژه پرستار در بیمارستان‌ها است.



وی، مسئله دیگر را پرداخت اضافه کار و معوقات پرستاران دانست و تصریح کرد: در این شرایط سخت باید توجه ویژه‌ای به کادر درمان داشت و پرداخت کامل حق و حقوق پرستاران موجب دلگرمی آنان خواهد شد.



 











بازدید سیدجواد ساداتی نژاد از بخش کرونایی بیمارستان کاشان




دیدار با وزیر بهداشت برای حل مشکلات کادر درمان طی روزهای آتی



این نماینده مردم در مجلس یازدهم از ارائه جمع بندی دیدار خود با وزیر بهداشت در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: علاوه بر بیان این مشکلات به وزیر بهداشت، مسائل به استحضار اعضای ستاد کرونای استان نیز در جلسات آتی خواهد رسید؛ نظارت میدانی نمایندگان از بیمارستان‌ها برای روحیه دادن به کادر درمان و احصا و حل مشکلات کادر درمان است.











بازدید سیدجواد ساداتی نژاد از بخش کرونایی بیمارستان کاشان


 



بازدید مسئولان از بخش کرونایی‌ها برای کادر درمان روحیه بخش است



ساداتی‌نژاد با یادآوری اینکه فشار زیادی روی کادر درمانی بیمارستان‌های سراسر کشور است، افزود: بازدید مسئولان افزون بر اینکه موجب دلگرمی کادر درمان می‌شود به آن‌ها نشان می‌دهد که در این شرایط سخت مسئولان نیز در کنار آنان هستند. از سوی دیگر وقتی بیماران متوجه حضور مسئولان کشور در بیمارستان می‌شوند از اینکه مسئولان نیز نگران آنان هستند، روحیه می‌گیرند.



نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پرهیز از نگاه سیاسی به چنین بازدید‌هایی، اضافه کرد: این اقدام یک کار معروف است که باید چنین گام‌هایی را تشویق و ترویج کرد. البته این بازدیدها باید با رعایت تمامی پروتکل‌ها باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 306000
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار