خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 09:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی مطرح کرد:

کمبود اعتبارات مانعی در مسیر اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، با بیان اینکه در این منطقه تعداد زیادی پروژه در حوزه بهداشت و درمان نیمه‌تمام باقی مانده است از کمبود اعتبارات به عنوان مانعی در مسیر اجرای این پروژه‌ها یاد کرد.

محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در این دوره تلاش زیادی برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه انجام دادیم اما همچنان نیاز است که به طور مستمر پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون لازم است تکمیل بیمارستان جدید کوهدشت و ایجاد درمانگاه و خانه‌های بهداشت متناسب با نیاز این منطقه در دستورکار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات مانعی در مسیر اجرای پروژه‌های نیمه تمام این منطقه است، تصریح کرد: پروژه نیمه‌تمام بیمارستان رازی کوهدشت با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است و برغم اینکه در سفر رییس جمهور به این منطقه مقرر شد مبلغ 200 میلیارد تومان برای تکمیل آن تخصیص داده شود اما هنوز به طور کامل تحقق پیدا نکرده است.

مبلغی خاطرنشان کرد: ما برای افزایش اعتبارات این بخش نیز درخواستی را ارائه دادیم اما همچنان مورد توجه قرار نگرفته است و در اینجا لازم است که استانداری فعالتر عمل کند تا این پروژه‌های نیمه تمام به نتیجه برسد و برای تحقق این مهم، سفر رییس جمهور فرصت مغتنمی جهت جذب اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه پروژه احداث بیمارستان رومشکان نیز به دلیل عدم پیگیری لازم از سوی مسئولان مربوطه حتی اجرای آن آغاز نشده است و در مرحله تامین زمین باقی مانده است که امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل حل شود چرا که این منطقه فاقد بیمارستان است و مردم ناچار هستند برای مداوا به نقاط دیگر سفر کنند که هم هزینه مضاعفی را برای آنها به همراه دارد و هم جان بیماران این منطقه را به خطر می‌اندازد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، در پایان از وزیر بهداشت خواست تا بر نحوه عملکرد مسئولان مربوطه در حوزه بهداشت و درمان این منطقه نظارت بیشتری داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377858
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار