خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 12:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
دنیامالی:

کشور نیازمند کار زیربنایی در حوزه آموزش‌ و‌ پرورش است

دنیا‌مالی با بیان اینکه کشور ما نیازمند کار زیربنایی در حوزه آموزش‌و‌پرورش است، اذعان داشت: باید جامعه را به سمت فرهیختگی پیش ببریم و فرهیختگی نیز از مدرسه و دانشگاه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیا‌مالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمانه با مدیران و کادر اجرایی مجتمع مدارس سما بندرانزلی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد گسترش در نظام آموزشی کشور بودیم و دانشگاه‌ها و رشته‌های مختلف در بسیاری از شهرهای کشور ایجاد شد که این امر از یک سو فرصت و از سوی دیگر تهدید به شمار می‌رود.



وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم در سطح آموزش‌و‌پرورش و آموزش عالی، بحث کیفی‌سازی بوده و آن‌چه برای ما بسیار حائز‌ اهمیت است، کیفیت خدمات آموزشی است.



نماینده مردم بندر انزلی در خانه ملت با تاکید بر اهمیت در حوزه فرهنگی و تربیتی در آموزش‌ و‌پرورش، تصریح کرد: انتظار ما از مجموعه سما انزلی این است که علاوه بر مباحث علمی و آموزشی، در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشد.



دنیا‌مالی یادآور شد: اگر فرزندان ما در محیط خانه و مدرسه به درستی تربیت شوند، علم آنان نیز متعهد و در راستای خدمت به میهن خود و بشریت خواهد بود. فرزندان ما باید در محیط مدرسه و دانشگاه، برنامه‌ریزی، داشتن نگاه بلند‌مدت، کار مستمر و تلاش و کوشش را بیاموزند و بی‌تردید جامعه‌ای که اهل برنامه‌ریزی و کار مستمر نباشد، دچار اختلالات و مشکلات فراوانی خواهد شد.



وی با تاکید بر اینکه برای داشتن جامعه موفق باید به آموزش‌و‌پرورش و معلمان توجه بیش‌تری شود، افزود: کار بر روی انسان‌ها، سخت‌ترین کار بوده و به همین جهت معلمی شغل انبیا و یک کار معنوی تلقی می‌شود.



دنیا‌مالی با بیان اینکه کشور ما نیازمند کار زیربنایی در حوزه آموزش‌و‌پرورش است، اذعان داشت: باید جامعه را به سمت فرهیختگی پیش ببریم و فرهیختگی نیز از مدرسه و دانشگاه آغاز می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367557
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار