خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 12:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی در نشست جهاد تبیین:

کار جهادی و خدمت صادقانه به مردم پایانی ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، با بیان اینکه کار جهادی و خدمت صادقانه به مردم پایانی ندارد تاکید کرد: به‌عنوان خادم و خدمتگزار مردم پس از پایان دوره یازدهم مجلس، مجدانه در استان همدان حضور داشته و مطالبات به حق آنان را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی در نشست جهاد تبیین گفت: سابقه انقلابی و جهادی مردم خطه دارالمومنین همدان و فامنین بر کسی پوشیده نیست و علی‌رغم تبلیغات سوء و سمپاشی‌های معاندین نظام در داخل و خارج از کشور، مردم شریف، عزیز و بصیر همدان و فامنین با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگ زرین دیگری را بر سوابق درخشان خویش افزودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حماسه‌آفرینی مردم که همواره پای انقلاب ایستاده‌اند تصریح کرد: کار جهادی و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم پایانی ندارد و اینجانب به‌عنوان خادم آنان قدردان و سپاسگزار اعتمادشان در اهدای بیش از ۴۵۰۰۰ رای بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بنده به درخواست و پشتوانه همین مردم به‌عنوان خادم و خدمتگزار آنها پس از پایان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، مجدانه در استان همدان حضور داشته و مطالبات به حق آنان را پیگیری و تمام تلاش خویش را در خدمت به آنها بکار خواهم گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیشنهاد تجلیل از خویش توسط برخی دوستان و همشهریان خود، بیان کرد: هرگونه تجلیل از خویش را مردود می‌دانم چرا که تا توفیق حیات هست در کنار مردم، همراه مردم، همیار مردم و حامی آنها به‌عنوان طلبه‌ای کوچک خواهم بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378567
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار