خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی خبر داد

پیگیر رفع کمبودهای آموزش و پرورش در دیدار با وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر آموزش و پرورش داشتم و پیگیر رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان شیراز و شهرهای حوزه انتخابیه شدم و مصوبات خوبی نیز در این جلسه به تصویب رسید.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر آموزش و پرورش داشتم و پیگیر رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان شیراز و شهرهای حوزه انتخابیه شدم و مصوبات خوبی نیز در این جلسه به تصویب رسید.



وی افزود: پس از چند بار رایزنی با جناب نوری وزیر آموزش و پرورش به این نتیجه رسیدیم تا در نشستی رودرو در تهران و با حضور روسای نواحی چهارگانه شیراز، زرقان، ارژن و مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس فارس، مسائل و مشکلات به اطلاع ایشان رسانده شود و در همین نشست نیز تصمیماتی  برای حل موضوعات اتخاذ شود.



عزیزی تصریح کرد: شیراز در حوزه آموزش و پرورش مشکلات بسیاری همچون تعدد مدارس فرسوده، نیمه ساخت، کمبود فضای آموزشی و... دارد که همه آنها به اطلاع وزیر رسانده شد لذا به اعتقاد بنده همه این مشکلات ظاهری را که حل کنیم باید تازه به اصل قضیه که تعلیم و تربیت است برسیم.



نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد: متاسفانه آموزش و پرورش در برخی مقاطع اسیر سیاسی کاری افرادی شده و چنین افرادی ضربات جبران ناپذیری به بدنه این نهاد مهم و استرتژیک کشور وارد کرده اند در دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش علاوه بر تذکرات فوق، چند تصمیم مهم برای شهرستان شیراز و زرقان نیز اتخاذ شد که امیدواریم با اجرایی شدن آن بخشی از مشکلات این عرصه کم شود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از مواردی که در این نشست مصوب شد می توان به موافقت با ایجاد ناحیه 5 آموزش و پرورش در شهر جدید صدرا، قول مساعد وزیر آموزش و پرورش برای تخصیص اعتبار 400 میلیارد تومانی به نواحی 4گانه جهت تکمیل پروژه ها وجبران کاستی ها، توجه به مسکن نیروهای خدماتی و تکمیل پروژه های خیر ساز  اشاره کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 358723
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار