خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/25 - 10:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
چنارانی مطرح کرد

پیگیری کمبود نهاده های دامی و تامین آب شرب و کشاورزی دهستان بینالود شهرستان نیشابور

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس در بازدید از دهستان بینالود بخش مرکزی نیشابور از پیگیری کمبود نهاده های دامی و تامین آب شرب و کشاورزی این دهستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه  و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و مدیران ۱۲دستگاه اجراییاعم از بنیادمسکن، جهادکشاورزی، محیط زیست، دامپزشکی، آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات، میراث فرهنگی و ... در دهستان بینالود بخش مرکزی نیشابور حضور یافت.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: طی این بازدید که با استقبال و حضور در بین اهالی روستاهای سرچاه و کلاته محمدجان صورت گرفت، ضمن گفتگوی چهره به چهره با مردم، مشکلات این دهستان مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.



وی افزود: آسیب های وارده به منطقه در جریان سیل اخیر، کمبود نهاده های دامی، تامین آب شرب و کشاورزی، بهبود پوشش شبکه اینترنت از جمله مشکلاتی بود که توسط مسئولین و نمایندگان اهالی طی این نشست مطرح گردید.



چنارانی ادامه داد: طی این دهگردشی تصمیماتی در خصوص حل مشکلات مطرح شده در قالب ۴۰ مصوبه اتخاذ گردید.



نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس بیان کرد:  پس از استماع مشکلات مردم، بر تحقق یافتن هر چه سریعتر مصوبات این دهگردشی تاکید شد و از دستگاه های متولی در خواست شد تا مصوبات تایید شده را به نحو مقتضی اجرا کنند و گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته به مردم ارائه کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 341931
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار