خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی خبر داد

پیگیری و بررسی روند پیشرفت عملیات آسفالت راه روستایی بانه و سقز

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت:  به منظور بررسی روند پیشرفت عملیات آسفالت راه روستایی از روستاهای شرگه و دارینه علیا بانه بازدید بعمل آمد.

بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید  از چهار روستای بخش سرشیو سقز ️گفت: در ادامه دیدار با مردم حوزه انتخابیه، از۴ روستای جوشن،کسنزان،سماقلو و دره آبی بین این بخش بازدید صورت گرفت و مشکلات مردم در این روستاها احصاء شد.



نماینده مردم  سقز وبانه در مجلس شورای اسلامی ادامه  داد:  مشکلات عمده این روستاها جذب درمدرسه شبانه روزی برای مقطع متوسطه، راه روستایی نامناسب،عدم پوشش تلفن همراه و عدم اجرای طرح هادی بود که برنامه ریزی لازم جهت تلاش برای مرتفع کردن این مشکلات و رسیدگی به درخواست های مردم شریف این مناطق انجام گرفت.



وی افزود: همچنین راه اندازی دکل مخابراتی در سماقلو و عرب لنگ در دهستان ذوالفقار در قالب ۶۷پروژه USOبه زودی انجام می شود.



رحیمی با اشاره به بازدید از عملیات آسفالت روستاهای شرگه و دارینه علیا بانه بیان کرد:  به منظور بررسی پیشرفت عملیات آسفالت راه روستایی به اتفاق مدیر راهداری و حمل و نقل و بخشداران مرکزی و نمشیر از روستاهای شرگه و دارینه علیا بازدید بعمل آمد همچنین با حضور در روستای میراباد سفلی درخصوص آب‌رسانی،اجرای طرح هادی و ساخت مدرسه ۴کلاسه نظارت و پیگیری لازم صورت گرفت.



وی یادآور شد: همچنین آسفالت مسیرهای روستایی با اولویت روستاهای بیکش، گشکسه، چومان، سالوک، میرحسام، گرماب، توکل، کنده سوره، اشترآباد، گویزله، بایندره و هفتاش در فصل عمرانی جاری صورت خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 367088
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار